چهارشنبه ۲۹ اسفند ۰۳ | ۱۴:۰۴ ۸ بازديد
شما امروز بسیاری از شرکت های بزرگ را دیده اید. هرچه تعداد شرکت ها و موسسات بیشتر باشد ، آرم های متنوع تر و اخیر تر است. آرم ترکیبی از خطوط ، سطوح ، ایده ها و کلمات یا حروف است. طراحی آرم خوب مهم و مهم است. از آنجا که از آرم برای شناسایی مارک شرکت های مختلف استفاده می شود. بنابراین ، یک آرم به مشتریان و مخاطبان شما می گوید شخصیت شما چیست ، شما به چیزی و حرفه خود اهمیت می دهید. همه این موارد چیزهای بسیار مهمی هستند که همه در یک نماد یا یک تصویر هستند. برای ایجاد یک آرم خوب ، تمام این نکات را در نظر بگیرید. با فریلنس پروژه همراه باشید.
طراحی آرم
هنگامی که یک طراح قصد دارد یک آرم را برای مشتری طراحی کند ، ابتدا باید دانش داشته باشد. نکته مهمی که طراحان باید به طراحی آرم رعایت کنند ، سادگی یک آرم است. یک آرم خوب یک آرم است که ساده و ساده است. اگر به آرم معروف تجاری مانند Apple ، LinkedIn ، Telegram و غیره نگاه کنید ، همه آنها یک طراحی ساده دارند. مفهوم موجود در آرم بسیار مهم است. یک آرم مناسب باید یک پیام مفید برای تجارت شما داشته باشد. این کار شما را بهبود می بخشد.
مهم نیست که محصولات شما چقدر خوب هستند ، اما اگر آرم خوبی ندارید ، می توانید مشکل داشته باشید. با انتخاب یک آرم برای برند خود ، این امکان وجود دارد که مشتریان و عموم مردم به مشتری بد شما بیایند و این باعث آسیب به تجارت شما خواهد شد. بنابراین شما باید تمام این نکات را برای طراحی آرم در نظر بگیرید
طراحی لوگو به صورت حرفه ای
1- تحقیقات تجاری: اول ، اولین قدم جستجوی تجارت است. شما ابتدا باید محیطی را که برای آن آرم باید طراحی شود ، شناسایی کنید تا بتوانید یک آرم شرکت کاملاً مرتبط را طراحی کنید. این همچنین برای طراحانی که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند مفید است. قبل از طراحی یا ایجاد یک آرم ، باید بدانید که شرکت چیست. به عنوان مثال ، شرکت انتشار داروی حرفه ای باید با آرم یک شرکت مسافرتی یا یک آرم قهوه متفاوت باشد. تفاوت بین یک آرم و تاریخ دیگر به محتوای کار آن باز می گردد.
2. به دست آوردن یک صاحب شرکت: در مرحله دوم برای طراحی یک آرم حرفه ای ، شما باید دانش اولیه از صاحب شرکت داشته باشید. شما باید بدانید که در مورد کیست و می دانید که چیست و چه خدمتی برای تجارت آن است.
طراحی ، خدمات و ایده های اولیه اولیه: در این مرحله ، طراح دو مدل طراحی آرم اصلی را به شما نشان می دهد و باید بین این دو مدل به عنوان آرم شرکت خود انتخاب کنید. این می تواند هزینه را هزینه بیشتری کند ، اما به نفع شماست.
4. تماس: در این مرحله ، بیشتر طراحی آرم لازم است. البته گاهی اوقات صاحب شرکت می تواند از شما بخواهد که از ابتدا آرم را دوباره تصور کنید. در این بخش ، طراح دلیل همه اصلاحات را به صاحب شرکت توضیح می دهد ، که این نشان دهنده تأثیر او بر مردم و مشتریان است.
5. برنامه نهایی و تحویل کار را آماده کنید: در این مرحله ، آرم شما به پایان می رسد. شما پرونده هایی مانند فایل آرم اصلی و برخی از پرونده های دیگر در اندازه های مختلف را ارائه خواهید داد. به عنوان مثال ، برای قرار دادن آرم در سایت اصلی تجارت ، آنها پرونده اندازه پرونده مناسب را به شما می دهند. یا برای شرکت هایی مانند رستوران ها ، حتی پرونده آرم برای کارکنان رستوران مناسب است.
طراحی یک آرم مناسب
1- ساده: طراحی آرم شما باید تا حد امکان ساده باشد زیرا جمعیت آرم حواس پرتی و گمراه کننده مردم است.
2- به یاد ماندنی: آرم شما باید توسط مخاطبان شما فراخوانده شود.
3 سرنوشت برای همیشه: طراحی آرم باید حداقل برای 10 تا 20 خوب باشد.
4. سازگاری: آرم شما باید به گونه ای باشد که وقتی در اندازه های مختلف باشد ، کیفیت آن را تغییر نمی دهد و همچنین خوب است.
5. مناسب: آرم شما باید راهی باشد که با تجارت شما مشتریان خوب و عموم را به خود جلب کند.
طراحی آرم
هنگامی که یک طراح قصد دارد یک آرم را برای مشتری طراحی کند ، ابتدا باید دانش داشته باشد. نکته مهمی که طراحان باید به طراحی آرم رعایت کنند ، سادگی یک آرم است. یک آرم خوب یک آرم است که ساده و ساده است. اگر به آرم معروف تجاری مانند Apple ، LinkedIn ، Telegram و غیره نگاه کنید ، همه آنها یک طراحی ساده دارند. مفهوم موجود در آرم بسیار مهم است. یک آرم مناسب باید یک پیام مفید برای تجارت شما داشته باشد. این کار شما را بهبود می بخشد.
مهم نیست که محصولات شما چقدر خوب هستند ، اما اگر آرم خوبی ندارید ، می توانید مشکل داشته باشید. با انتخاب یک آرم برای برند خود ، این امکان وجود دارد که مشتریان و عموم مردم به مشتری بد شما بیایند و این باعث آسیب به تجارت شما خواهد شد. بنابراین شما باید تمام این نکات را برای طراحی آرم در نظر بگیرید
طراحی لوگو به صورت حرفه ای
1- تحقیقات تجاری: اول ، اولین قدم جستجوی تجارت است. شما ابتدا باید محیطی را که برای آن آرم باید طراحی شود ، شناسایی کنید تا بتوانید یک آرم شرکت کاملاً مرتبط را طراحی کنید. این همچنین برای طراحانی که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند مفید است. قبل از طراحی یا ایجاد یک آرم ، باید بدانید که شرکت چیست. به عنوان مثال ، شرکت انتشار داروی حرفه ای باید با آرم یک شرکت مسافرتی یا یک آرم قهوه متفاوت باشد. تفاوت بین یک آرم و تاریخ دیگر به محتوای کار آن باز می گردد.
2. به دست آوردن یک صاحب شرکت: در مرحله دوم برای طراحی یک آرم حرفه ای ، شما باید دانش اولیه از صاحب شرکت داشته باشید. شما باید بدانید که در مورد کیست و می دانید که چیست و چه خدمتی برای تجارت آن است.
طراحی ، خدمات و ایده های اولیه اولیه: در این مرحله ، طراح دو مدل طراحی آرم اصلی را به شما نشان می دهد و باید بین این دو مدل به عنوان آرم شرکت خود انتخاب کنید. این می تواند هزینه را هزینه بیشتری کند ، اما به نفع شماست.
4. تماس: در این مرحله ، بیشتر طراحی آرم لازم است. البته گاهی اوقات صاحب شرکت می تواند از شما بخواهد که از ابتدا آرم را دوباره تصور کنید. در این بخش ، طراح دلیل همه اصلاحات را به صاحب شرکت توضیح می دهد ، که این نشان دهنده تأثیر او بر مردم و مشتریان است.
5. برنامه نهایی و تحویل کار را آماده کنید: در این مرحله ، آرم شما به پایان می رسد. شما پرونده هایی مانند فایل آرم اصلی و برخی از پرونده های دیگر در اندازه های مختلف را ارائه خواهید داد. به عنوان مثال ، برای قرار دادن آرم در سایت اصلی تجارت ، آنها پرونده اندازه پرونده مناسب را به شما می دهند. یا برای شرکت هایی مانند رستوران ها ، حتی پرونده آرم برای کارکنان رستوران مناسب است.
طراحی یک آرم مناسب
1- ساده: طراحی آرم شما باید تا حد امکان ساده باشد زیرا جمعیت آرم حواس پرتی و گمراه کننده مردم است.
2- به یاد ماندنی: آرم شما باید توسط مخاطبان شما فراخوانده شود.
3 سرنوشت برای همیشه: طراحی آرم باید حداقل برای 10 تا 20 خوب باشد.
4. سازگاری: آرم شما باید به گونه ای باشد که وقتی در اندازه های مختلف باشد ، کیفیت آن را تغییر نمی دهد و همچنین خوب است.
5. مناسب: آرم شما باید راهی باشد که با تجارت شما مشتریان خوب و عموم را به خود جلب کند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر