بهترین فیلم های هندی 2024

۳۱ بازديد


اگر از طرفداران فیلم های هندی هستید؛ در زیر لیستی عالی از بهترین فیلم های هندی سال 2024 را برای شما قرار داده ایم تا با پارسی مگ زندگی کنید.

فیلم هندی 2024

 اگر از طرفداران سری فیلم های هندی 2024 هستید این لیست را که در آن به خوبی ها اشاره کرده ایم را از دست ندهید. برای دانلود فیلم هندی با ما همراه باشید.

1. کریسمس مبارک

یکی از فیلم هایی که در مدت زمان کوتاهی در دنیای بالیوود به چشم می خورد عنوان کریسمس مبارک است که توسط کارگردان سریرم راغوان منتشر شد، این فیلم در اوایل سال 2024 اکران شد که با استقبال زیادی روبرو شد. و مخاطب به سرعت با عنوان و داستان فیلم ازدواج کردند آشنا شد، داستان از جایی شروع می شود که دو فرد ناشناس در شب کریسمس با هم آشنا می شوند. یک شب بسیار رمانتیک در شرف تبدیل شدن به یک شب بزرگ است و شما باید ببینید که این دو غریبه چگونه با اتفاقاتی که در حال رخ دادن است کنار می آیند. سبک فیلم شگفت انگیز و هیجان انگیز است و از همان ابتدای داستان غرق در ماجراها خواهید شد. این پروژه انتخاب خوبی برای تماشا است و توصیه می شود دانلود فیلم هندی 2024 را از دست ندهید.

2. جنگجو

Fighter یکی از بهترین فیلم های 2024! بله، شاید عجیب باشد، اما این فیلم که محصول استودیو Viacom18 و Marflix Pictures است، یکی از بهترین فیلم های بالیوودی خواهد بود که در آینده نزدیک دیده شده است و آنها باید با تمام مهارت های خود زنده بمانند و عملیات خود را ایمن کنند. بهترین خلبانان گرد هم می آیند تا اژدهای هوایی را تشکیل دهند و نبردهایی که در طول فیلم رخ می دهد نشان می دهد که چگونه این تیم متحد می شود و بر مشکلات غلبه می کند. بازیگران مشهوری چون هریتیک روشن، دیپیکا پادوکن، آنیل کاپور در فیلم حضور دارند تا بتوانید عنوانی اکشن و هیجان انگیز را تجربه کنید.

3. قطب مجدان

این فیلم حول محور داستان یک مربی فوتبال هندی می چرخد. در واقع آن را به معمار فوتبال هند، سید عبدالرحیم دادند که سال ها برای ایجاد فوتبال هند تلاش کرد. مشهور باشید و به بالاترین سطح هدایت شوید. داستان بین سال های 1952 و 1962 روایت می شود. داستان و تاریخچه فیلم کم کم مشخص خواهد شد و آمیت راویندرنات شارما به عنوان کارگردانی حرفه ای از تمام تلاش و تجربه ای که در این سال ها در صنعت سینما به دست آورده است استفاده کرده است. طرفداران دنیای بالیوود، بیوگرافی، درام داستان داستان شما می توانید یک فیلم با صحنه بسازید، اما تمام اتفاقات فیلم از داستان واقعی الهام گرفته شده است و با دنبال کردن داستان می توانید آن را به خوبی درک کنید. پارسی مگ شما را به تماشای بهترین درام های کره ای 2024 می آورد.

4. هند 2 - هند 2

عنوانی تاثیرگذار به کارگردانی اس شانکار تولید و عرضه می شود، جرم و جنایت در کشور افزایش یافته و مقابله با آن بسیار سخت است و در شهر همه چیز به آن جنایت و فساد ختم می شود. در عین حال، یک مبارز بازنشسته در این مبارزه برای رسیدن به هدف نهایی خود کمک می کند که با کمک فضای مجازی سعی در افشای تمام اسرار و اطلاعات سیاستمداران پریت سینگ، کاجال آگاروال وجود دارد که می تواند بسیار جذاب و جذاب باشد. به خودی خود فوق العاده است

5. بخش 108 - بند 108

آیه 108 عنوانی فوق العاده به کارگردانی راشیک خان است. سریال های بالیوودی همیشه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است، بنابراین اگر فیلم اکران نشود و اخبار مربوط به آن منتشر شود، با استقبال خوب طرفداران مواجه می شود و همین باعث شهرت سینمای هند شده است. و محبوب است. داستان و موضوع فیلم حکایت از درگیری دو شخصیت اصلی به نام های شیلخا سکینا، نماینده بیمه و طهورخان که یک وکیل باسابقه است، ماجراها و اتفاقاتی را روایت می کند که هر بار فیلم را تحت تاثیر قرار می دهند. بهترین سریال ترکی 2024 نیز ممکن است برای شما مفید باشد.

6. به جنگل خوش آمدید

به جنگل خوش آمدید یک کمدی و هیجان انگیز است که داستان دو افسر پلیس به نام های جی باکشی و ساندیا را روایت می کند که در ماموریت دستگیری یک جنایتکار بدنام و خطرناک هستند. بازیگران بزرگی مانند آکشی کومار، دیشا پاتانی، ژاکلین فرناندز در این فیلم حضور دارند که داستان را بسیار جذاب کرده است.

7. بزرگ وسط وسط شکم کوچک Mian Chote Mian

این فیلم زیبا و جذاب به کارگردانی علی عباس ظفر و تهیه کنندگی جکی باگنانی، وشو بهگنانی، دیپشیخا دشموک، هیمانشو کیشان مهرا می باشد، این فیلم درباره درگیری و اتفاقات تلخی است که در طول داستان، حضور بازیگران به وقوع پیوست. مانند Akshay Kumar، Prithviraj Sukumaran، Tiger Shroff باعث می شود که داستان را بهتر درک کنید و خود را در داستان غرق کنید. این فیلم از ابتدا مشکلات زیادی را به نمایش می گذارد که شخصیت های اصلی فیلم باید به سرعت از مشکلات احتمالی خارج شوند. وجود صحنه های اکشن و درگیری های شدید باعث می شود که قدردانی از این فیلم قبل از اکران توسط مخاطبان پیش بینی شود چرا که بازی بازیگران این نوع فیلم بسیار درخشان و شگفت انگیز است.

8. جنگجو یودا

اگر از علاقه مندان به فیلم های اکشن و هیجان انگیز بالیوودی هستید پیشنهاد می شود این عنوان زیبا و خاص را از دست ندهید زیرا این فیلم نیز مانند ژانر این قدرت را دارد که شما را ساعت ها سرگرم کند. یک هواپیما در عین حال سربازی در هواپیما حضور دارد که با اجرای استراتژی ها و نقش های ویژه سعی در توقف سریع تروریست ها دارد، سری فیلم ها بسیار جذاب و خاص است و این فیلم نیز به خوبی توانسته این حس را بیان کند. به بیننده

9. بازسازی نشده Surarai Potru

بازسازی بدون عنوان Surala Potro فیلمی جذاب به کارگردانی Sudha Kongara است که در 27 فوریه 1402 اکران می شود. این فیلم با الهام از زندگی واقعی مسافران، مردی را به تصویر می کشد که سعی می کند سفر با هوای آزاد را برای توده ها بسازد. توده ها با شاهد سفرهای مختلف به سرزمین‌های مختلف، تلاش می‌کنیم تا تجربه پرواز را برای افراد بیشتری آسان‌تر کنیم و از آن به بهترین و در دسترس‌ترین شکل لذت ببرند. در این فیلم بازیگرانی چون آکشی کومار، رادیکا مادان و پرش راوال حضور خواهند داشت.

10. Kalki 2898 - Kalki 2898 AD

سینمای هند تا به امروز انواع و اقسام ژانرها را ارائه کرده است و باید گفت که دنیای بالیوود نیز مانند سایر کشورها توانایی به تصویر کشیدن ژانرهای مختلف را دارد و در تمامی فیلم هایی که تا به امروز ارائه کرده موفق بوده است، بسیار جذاب است. عنوان Kalki یکی دیگر از این موضوعات است که موضوع آن در ژانر علمی تخیلی و حماسی ارائه می شود، داستان فیلم در دنیای آخرالزمانی و در سال 2898 می گذرد. ​​این فیلم در مورد خدای هندو است که سعی می کند شیطان را به طور کامل نابود کند. نیروها در دنیای آخرالزمانی دیپیکا پادوکن، پرابهاس، دیشا پاتانی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و باید شاهد شاهکاری دیگر از دنیای بالیوود باشیم. این اثر یکی از بهترین فیلم های سال 2024 بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.