بهترین دزدگیر ماشین با قیمت مناسب

۳۱ بازديد
یکی از بهترین راهکارهایی که میتوان برای جلوگیری از سرقت خودرو انجام داد، نصب سیستم دزدگیر روی ماشین است. خرید دزدگیر یک هزینه اضافی نیست، زیرا در کمترین حالت باعث می‌شود سارقان قید ماشین شما را بزنند. اما با توجه به تنوع زیاد این محصول در بازار، چگونه بهترین برندهای دزدگیر ماشین را بشناسیم؟

همانطور که می‌دانید انواع مختلفی دزدگیر وجود دارد که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. از مدل‌های معمولی و ارزان قیمت گرفته تا جدیدترین سیستم‌های ضد سرقت امروزی که قابلیت‌های گوناگونی دارند. اگر می‌خواهید خیالتان از بابت رها کردن ماشین در کوچه و خیابان راحت باشد، در ادامه با مجله تایر همراه باشید تا 10 مدل دزدگیر ماشین پر فروش را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید بهترین دزدگیر ماشین: معرفی 10 مدل برتر بازار
برای این که اهمیت دزدگیر ماشین را بیشتر درک کنید، بد نیست مصاحبه‌های انجام شده با سارقان خودرو را ببینید. همه‌ آن‌ها از دزدگیرهای حرفه‌ای نصب شده روی خودرو وحشت دارند، زیرا با داشتن سنسورهای مختلف و در بعضی مدل‌ها با داشتن باتری اضافی، راهی برای از کار انداختن آن نگذاشته‌اند.

با این حال تمام سیستم‌های ضد سرقت خودرو کارایی یکسان نداشته و مدل‌های تقلبی نیز به وفور یافت می‌شوند. بهترین برندهای دزدگیر عبارت‌اند از ایزیکار، استیل میت، ماجیکار، جی پی اس ترکر، چیتا و دفا. اگر می‌خواهید بیشتر با کارایی و مشخصات هر کدام آشنا شوید، به خواندن ادامه مطلب ادامه دهید تا با خیال راحت نسبت به خرید این محصول با ارزش اقدام کنید.

دزدگیر استیل میت مدل 888E
قیمت بهترین دزدگیر ماشین

اگر به دنبال یک دزدگیر باکیفیت و مقرون به صرفه هستید که امنیت کاملی را برای خودرو شما فراهم کند، دزدگیر استیل میت مدل 888E انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. زیرا یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دزدگیرهای موجود در بازار ایران است که با قیمتی مناسب، امکانات امنیتی کاملی را برای خودرو شما فراهم می‌کند.

بهترین ویژگی این دزدگیر، داشتن ریموت تصویری با برد بالا و صفحه نمایش رنگی است که به شما امکان می‌دهد تا از راه دور وضعیت خودرو خود را کنترل کنید. سیستم ضد سرقت قوی این دزدگیر، با استفاده از سنسورهای حساس به ضربه و حرکت، با شناسایی هرگونه تلاش برای سرقت خودرو از طریق آژیر خطر و هشدار به ریموت، شما را از آن آگاه می‌کند.

همچنین این محصول قابلیت PKE نیز دارد که برای این رنج قیمت یک مزیت عالی محسوب می‌شود، زیرا با نزدیک شدن به ماشینتان قفل درب‌ها به صورت خودکار باز می‌شوند و نیاز به استفاده از ریموت ندارید. دزدگیر استیل میت مدل 888E از دیگر امکانات امنیتی مانند قفل کودک، سیستم ضد اسکن، و قابلیت خاموش کردن آژیر با رمز نیز برخوردار است.

مشخصات کلی
وزن
۱۲۰ گرم
ویژگی‌های دزدگیر: تصویری، ریموت یدک تصویری، قابلیت ورود بدون کلید و قفل کودک
نوع حسگر: آلتراسونیک، سوئیچ، ضربه‌ای
اقلام همراه: دو عدد ریموت تصویری – کیت اصلی – دسته سیم کشی – آنتن – نشانگر LED – رله قطع برق – شارژر فندکی – آژیر – سیم بندی – راهنمای نصب
سایر توضیحات: دارای دو عدد ریموت تصویری با صفحه نمایش رنگی. دارای دکمه صندوق پران بر روی ریموت. دارای نشانگر میزان سیگنال آنتن ریموت. دارای شارژر فندکی جهت شارژ ریموتها. مجهز به سیستم ضد سرقت هوشمند Anti-hijack همراه با قابلیت فعال کردن پین کد برای امنیت بالاتر. دارای سیستم خاموش نمودن موتور توسط ریموت در حین سرقت. دارای سیستم PANIC ( ماشین یابی و دور کردن افراد مزاحم)
دزدگیر ایزیکار مدل 5100
بهترین دزدگیر خودرو ایرانی

یکی دیگر از گزینه‌های بسیار با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران دزدگیر ایزی کار است که علاوه بر داشتن قیمت مقرون به صرفه، امکانات مناسبی به همراه دارد. این سیستم ضد سرقت خودروی کره‌ای انتخابی ایده‌آل برای ارتقای امنیت خودرو شما است، زیرا با داشتن ریموت تصویری امکان مشاهده وضعیت خودرو از راه دور را به شما می‌دهد.

سیستم ضد سرقت این دزدگیر با استفاده از سنسورهای حساس به ضربه و حرکت، هرگونه تلاش برای سرقت خودرو را شناسایی و با آژیر خطر و هشدار به ریموت، شما را از آن آگاه می‌کند. این دزدگیر با این که قدیمی است، اما به خاطر عملکرد بی نقص خود جزو پرفروش‌ترین سیستم‌های امنیتی خودرو به شما می‌رود و فروش بالایی دارد.

علاوه بر این، دزدگیر ایزیکار مدل 5100 از قابلیت‌های دیگری مانند قابلیت PKE برای باز کردن درب‌ها بدون نیاز به ریموت، قفل کودک، سیستم ضد اسکن، و قابلیت خاموش کردن آژیر با رمز نیز برخوردار است. اگر به دنبال یک دزدگیر ماشین با گارانتی معتبر به همراه ریموت تصویری و قابلیت‌های متنوع هستید، این محصول ارزش خرید بالایی دارد.

مشخصات کلی
وزن: ۵۰۰ گرم
ویژگی‌های دزدگیر: ریموت یدک ساده
میزان برد: ۵۰۰ متر
نوع باتری: نیم قلمی (AAA)
نوع حسگر: ضربه ای
وزن بسته بندی: ۵۰۰ کیلوگرم
اقلام همراه: ریموت ساده و تصویری آژیر شوک سنسور آنتن برد سیم کشی و کیت مرکزی
سایر توضیحات: طراحی عالی زیبا کارکرد آسان
دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger 5160 double
خرید انواع دزدگیر ماشین ایرانی و خارجی

یکی دیگر از گزینه‌های لیست بهترین دزدگیر ماشین ایرانی و خارجی، محصولی از شرکت نام آشنای استیل میت است و مدل Ranger 5160 double، یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دزدگیرهای موجود در بازار ایران از این برند است که با قابلیت‌های امنیتی فوق پیشرفته و ریموت‌های جفت، امنیت کاملی را برای خودرو شما فراهم می‌کند.

از ویژگی‌های خوب این دزدگیر، سیستم ضد سرقت پیشرفته آن است که با استفاده از سنسورهای حساس به ضربه، حرکت، و مایل شدن، هرگونه تلاش برای سرقت خودرو را شناسایی و با آژیر خطر و هشدار به ریموت‌ها، شما را از آن آگاه می‌کند. همچنین قابلیت PKE و ایجاد ویبره برای اعلان خطر در ریموت نیز دارد.

از دیگر امکانات مهم سیستم ضد سرقت خودرو استیل میت مدل Ranger 5160 double قابلیت‌های امنیتی مانند قفل کودک، سیستم ضد اسکن، قابلیت خاموش کردن آژیر با رمز برخوردار است. اگر می‌خواهید با یکی از پیشرفته ترین دزدگیرهایی که قابلیت نصب آسان دارد از خودروی خود محافظت کنید، این مدل یک انتخاب ایده‌آل است.

مشخصات کلی
وزن: ۱۲۰ گرم
نوع باتری: لیتیومی (قابل شارژ)
نوع حسگر: آلتراسونیک، سوئیچ، ضربه ای
اقلام همراه: بست کمربندی, LED, سیم بندی کامل, آژیر, برد اصلی, شوک سنسور, رله قطع برق, ۲ عدد ریموت تصویری, آنتن مجزا, شارژر فندکی
سایر توضیحات: آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, اخطار باز بودن و یا باز شدن درب خودرو و صندوق بر روی ریموت. دارای ولتاژ سنج جهت نشان دادن ولتاز باطری خودرو. ریموت دارای ویبره, فعال شدن اتوماتیک دزدگیر پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب. مجهز به سیستم ضد سرقت anti hijack, نمایشگر میزان باطری ریموت, یافتن ماشین در پارکینگ و مکان های شلوغ.
دزدگیر خودرو ایزیکار مدل X1 plus
خرید دزدگیر ماشین ارزان

ایزی کار یکی از بهترین برندهای تولید کننده دزدگیر ماشین است که عملکرد خوب خود را به خوبی ثابت کرده و از فروش بالایی در بازار برخوردار است. یکی از بهترین مزایای این سیستم ضد سرقت برد بالای ریموت آن است که حدودا تا 1 کیلومتر می‌تواند هز دستوری از جانب شما را اجرا کند.

این محصول کره‌ای قابلیت‌های بسیار گوناگونی را به شما ارائه می‌دهد و کارایی آن توسط اکثر متخصصان نصاب دزدگیر ماشین تایید شده است که نشان از کیفیت بالای آن است. ایزیکار مدل X1 plus یکی از بهترین گزینه‌ها در محدوده قیمت 6 میلیون تومان است که به عنوان نگهبان مطمئن به خوبی از ماشین شما در برابر سارقان محافظت می‌کند.

اما این تمام ماجرا نیست، از دیگر امکانات ویژه این دزدگیر می‌توان به قابلیت قطع برق خودرو در هنگام سرقت، تحریک‌های جداگانه جهت درب صندوق، درب موتور و درب‌ها و دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش, دارای شوک سنسور تنظیم شونده, دارای ولتاژ سنج جهت نشان دادن ولتاز باطری خودرو, ریموت دارای ویبره اشاره کرد.

مشخصات کلی
وزن: ۲۰۰ گرم
ویژگی‌های دزدگیر: تصویری، ریموت یدک ساده، قفل کودک
میزان برد: ۱۰۰۰ متر
نوع باتری: نیم قلمی (AAA)
نوع حسگر: آلتراسونیک، سوئیچ، ضربه‌ای
ابعاد بسته‌بندی: ۳۶x۱۳x۸ سانتی‌متر
وزن بسته بندی: ۰.۹۲۵ کیلوگرم
اقلام همراه: LED, راهنمای سیم کشی و نصب و قابلیت ها, سیم بندی کامل, آژیر, برد اصلی, شوک سنسور, رله قطع برق, ۱ عدد ریموت تصویری, آنتن مجزا, بیمه نامه, ریموت یدک غیر تصویری
سایر توضیحات: آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, اخطار باز بودن و یا باز شدن درب خودرو و صندوق بر روی ریموت دزدگیر توسط ویبره , تغییر صدا در نمایشگر. سیستم تاخیر چراغ سقف برای نصب راحت در ماشین‌های جدید. فعال شدن اتوماتیک دزدگیر پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب. فعال شدن و قفل شدن درب‌ها به صورت اتوماتیک. قابلیت حذف شوک‌ سنسور به صورت نرم‌ افزاری. قابلیت حذف و اضافه آژیر هنگام قفل و باز. هشدار روشن ماندن چراغ اتومبیل. یافتن ماشین در پارکینگ و مکان های شلوغ.
دزدگیر خودرو جی پی اس ترکر مدل 303
بهترین ردیاب مخصوص ماشین

همانطور که می‌دانید امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی تا حدودی دوران کمبود امنیت خودروها به پایان رسیده است. دزدگیر خودرو جی پی اس ترکر مدل 303 یک ردیاب حرفه‌ای با قابلیت نمایش مکان خودرو روی گوشی همراه است.

این محصول با استفاده از فناوری نوین و قابلیت‌های منحصر بفرد، می‌تواند شما را از شر نگرانی امنیت ماشینتان راحت کند، زیرا می‌توانید فقط با استفاده از گوشی همراه یا کامپیوتر خودرو را خاموش کنید. همچنین این ردیاب به شما امکان شنیدن صدای اطراف را می‌دهد.

اگر به دنبال یک محصول خاص با امکان نصب آژیر می‌گردید تا هرلحظه بدون نگرانی از موقعیت خودروی خود اطلاع داشته باشید، دزدگیر خودرو جی پی اس ترکر مدل 303 یک انتخاب هوشمندانه است که اکثر خریداران از عملکرد خارق‌العاده آن راضی هستند.

مشخصات کلی
وزن:۱۲۰ گرم
میزان برد: ۳۰ متر
نوع باتری: لیتیومی (قابل شارژ)
نوع حسگر: سوئیچ
اقلام همراه: رله خاموش کن از راه دور ریموت کنترل سیم کشی کارت گارانتی دفترچه راهنما
سایر توضیحات: دارای سنسور GPS برای ردیابی آنلاین روی گوشی موبایل و کامپیوتر. قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور. شنیدن صدای اطراف. امکان نصب آژیر برای دستگاه هشدار‌سرقت خودرو. دارای هشدار ضربه به خودرو. هشدار‌روشن شدن خودرو. هشدار قطع باتری اصلی. هشدار خارج شدن از محدوده مجاز و وارد شدن به محدوده غیر مجاز. هشدار حادثه اضطراری SOS نمایش سرعت آنلاین نمایش محل‌های پارک شده.
دزدگیر خودرو ماجیکار مدل I127AS
قیمت دزدگیر تصویری ماشین

یکی دیگر از بهترین برندهای موجود در این لیست مجیکار است که نیاز به معرفی ندارد. دزدگیر خودرو ماجیکار مدل I127AS یکی از محصولات بسیار حرفه‌ای بازار است که امکانات متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر به دنبال بالاترین حد امنیت برای خودروی خود هستید، این محصول حرفه‌ای با داشتن آپشن‌های مختلف می‌تواند به خوبی نیاز شما را برآورده کند. از بهترین مزایای این دزدگیر امکان روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور است.

این همه ماجرا نیست، دزدگیر خودرو ماجیکار مدل I127AS قابلیت کاراکال نیز دارد، به این معنی که هرگونه ضربه ماشین را روی ریموت تصویری هشدار می‌دهد. همچنین می‌توانید با این مدل دزدگیر از راه دور کولر یا بخاری خودرو را روشن یا خاموش کنید.

مشخصات کلی
ابعاد: ۱۲x۲۹x۱۶ میلی‌متر
وزن: ۲۵۵ گرم
ویژگی‌های دزدگیر: ساده
میزان برد: ۱۰۰۰ متر
نوع باتری: لیتیومی (قابل شارژ)
نوع حسگر: ضربه ای
ابعاد بسته‌بندی: ۲۹ سانتی‌متر
وزن بسته بندی: ۰.۲۶۵ کیلوگرم
دزدگیر خودرو چیتا مدل F11 double
فروش دزدگیر دست دوم ماشین

تا به حال شده ریموت خودرو را فراموش کنید و نتوانید به داخل خودرو بروید؟ اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهتر است بدانید دزدگیر خودرو چیتا مدل F11 double با قابلیت باز و بسته کردن درها با اپلیکیشن موبایل این مشکل را برطرف کرده است.

این سیستم امنیت خودروی چیتا بسیار پیشرفته و با کیفیت است و امنیت خودروی شما را به خوبی تضمین می‌کند. دارای دو عدد ریموت تصویری با کیفیت است که امکانات مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهند.

دزدگیر خودرو چیتا مدل F11 double با داشتن امکانات امنیتی مانند باز شدن درب‌ها پس از خاموش شدن ماشین، قفل کودک پس از حرکت کردن، برد بالای ریموت، امکان پیدا کردن ماشین در مکان‌های شلوغ یک محصول بسیار با ارزش برای خرید است.

مشخصات کلی
وزن: ۱۷۰ گرم
نوع باتری: نیم قلمی (AAA)
نوع حسگر: التراسونیک
سوئیچ: ضربه ای
ابعاد بسته‌بندی: ۳۰x۱۵x۹ سانتی‌متر
وزن بسته بندی: ۱.۱۲۰ کیلوگرم
اقلام همراه: LED, راهنمای سیم کشی و نصب و قابلیت ها, شاسی کاپوت, سیم بندی کامل, آژیر, برد اصلی, شوک سنسور, رله قطع برق, ۲ عدد ریموت تصویری, آنتن مجزا, دو عدد باتری نیم قلمی, کاور ریموت,
سایر توضیحات: آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, تایمر و ساعت روی ریموت, حفاظت الکترونیک سیستم, دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش, ریموت دارای ویبره, فعال شدن اتوماتیک دزدگیر پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب, نمایشگر میزان باطری ریموت.
دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger 5163
بهترین دزدگیر ماشین پراید

دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger 5163 از دیگر بهترین دزدگیرهای موجود در بازار است که کاملا با خودروهای ایرانی و خارجی سازگار بوده و با امکانات مختلفی که دارد یکی از بهترین دزدگیرهای حرفه‌ای محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد.

یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از این دزدگیر دوام بالای آن است به طوری که می‌تواند به خوبی تا سال‌های برایتان کار کند. این محصول نیز همانند دیگر محصولات همرده دارای ریموت تصویری با کیفیت بالا و امکانات مختلف است.

بهتر است بدانید Ranger 5163 به خوبی می‌تواند امنیت خودرو را بالا ببرد و نصب آن نیز آسان است. با این حال این محصول فاقد اپلیکیشن موبایل است اما ریموت‌های آن ضد آب بوده و دارای 5 دکمه می‌باشند.

مشخصات کلی
ویژگی‌های دزدگیر: ریموت یدک ساده
میزان برد: ۲۰۰۰ متر
نوع باتری: لیتیومی (قابل شارژ)
نوع حسگر: ضربه ای، سوئیچ، آلتراسونیک
ابعاد بسته‌بندی: ۳۰۰*۳۰۰*۱۰۰ سانتی‌متر: وزن بسته بندی
۲۰۰۰ کیلوگرم
اقلام همراه: یک عدد ریموت تصویری و یک عدد ریموت ساده – کیت اصلی – دسته سیم کشی – آنتن – نشانگر LED – رله قطع برق – شارژر فندکی – آژیر – سیم بندی – راهنمای نصب
دزدگیر خودرو ماجیکار مدل 130AS
پیشرفته ترین دزدگیر خودرو

ماجیکار آنچنان معروف است که نیاز به معرفی ندارد. دزدگیر ماشین ماجیکار مدل 130AS یکی از محصولات بسیار حرفه‌ای موجود در بازار است که تمام خریداران از عملکرد آن راضی بوده و فروش بسیار بالایی دارد.

با داشتن این دزدگیر دیگر نیاز نیست نگران فراموش کردن چیزی باشید، زیرا هرگونه هشدار لازم در این سیستم امنیتی خودرو تعبیه شده تا هرگونه فراموشی شما را جبران کند. همچنین بهترین مزیت آن دوام فوق‌العاده و کیفیت بالای سنسورهای آن است.

مشخصات کلی
ابعاد: ۳۵x۲۰x۷ میلی‌متر
وزن: ۱۰۰ گرم
ویژگی‌های دزدگیر
قفل کودک
قابلیت ورود بدون کلید
قابلیت استارت زدن خودرو
صندوق پران
ریموت یدک ساده
میزان برد: ۱۰۰۰ متر
نوع باتری: لیتیومی (قابل شارژ)
نوع حسگر: ضربه ای
اقلام همراه: شارژر و کاور محافظ ریموت
دزدگیر و ردیاب خودرو دفا مدل X-DVS90
گران ترین دزدگیر ماشین های سبک و سنگین

آخرین محصول لیست بهترین دزدگیر ماشین یکی از بهترین سیستم‌های امنیتی خودرو در جهان است که ساخت کشور نروژ بوده و قابلیت نصب بر روی تمام ماشین‌های سبک و سنگین را دارد و یکی از معروف‌ترین دزدگیرهای جهان است.

دزدگیر و ردیاب ماشین دفا مدل X-DVS90 امکانات بی نظیری دارد که در هیچ دزدگیر دیگری پیدا نمی‌شود. ویژگی بارز این محصول این است که حتی در صورت قطع منبع تغذیه، دارای آژیر پشتیبانی است و به خوبی از خودرو و اشیا داخل آن محافظت می‌کند.

با این حال قیمت این محصول بسیار گران است اما تمام آنچه از یک دزدگیر انتظار میرود را در خود دارد و بالاترین حد سیستم‌های امنیتی خودرو را دارا می‌باشد.

مشخصات کلی
ابعاد: ۱۵۰x۱۰۰x۵۰ میلی‌متر
وزن: ۱۲۰۰ گرم
ویژگی‌های دزدگیر: قابلیت اتصال به گوشی موبایل هوشمند
نوع حسگر: التراسونیک
وزن بسته بندی: ۱.۵۰۰ کیلوگرم
اقلام همراه: یونیت واحد مرکزی ۱عدد آژیر ۱عدد چراغ آژیر ۱ عدد ماژول ویندوز ۱عدد سنسور حرکت ۱عدد سوئیچ تماس کاپوت ۱عدد کلید راه انداز ۱ عدد بسته پیچ و فیوز ۱ عدد متعلقات راه انداز ۱ عدد دفترچه راهنمای زبان انگلیسی ۱ عدد
سخن آخر

در این مطلب از مجله تایر 10 مدل از بهترین و پرفروش‌ترین دزدگیرهای موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم. راهنمای خرید بهترین دزدگیر ماشین به شما کمک می‌کند تا بتوانید با آگاهی کامل از شناخت بهترین برندهای بازار، محصول مورد نظرتان را با توجه به نیازهای خود و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید خریداری کنید.
مراجعه به مرجع: https://tayer.ir/73810/best-car-security-system/




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.