پاك كننده پوست مردانه

۶۶ بازديد

مردان نيز مانند زنان در معرض اشعه خورشيد و آلودگي هاي محيطي قرار دارند، بنابراين بايد چشم هاي خود را بشوييد. اصولا چه مرد و چه زن بايد پوست روشني داشته باشيد.
به دليل عدم مراقبت از پوست، آكنه، چين و چروك، جوش و لك در مردان بيشتر از زنان است. آقايان مي توانند با تميز كردن لكه و مقداري از لكه ها را پاك كرده و تا حد زيادي كنترل كنند. دكتر حبشي


پاكسازي آكنه
آكنه صورت مي تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را به طور جدي تحت تاثير قرار دهد. لايه برداري صورت با دستگاه ميكرودرم ابريژن، آكنه را از منافذ شما پاك مي كند و پوستي شفاف و بدون آكنه براي شما به ارمغان مي آورد.


فوايد پاكسازي صورت براي از بين بردن آكنه
البته ممكن است پاكسازي پوست بر اساس تشخيص پزشك به چندين جلسه درماني نياز داشته باشد.


بهترين زمان براي تميز كردن صورت
شما بايد در طول سال از پوست خود مراقبت كنيد. اما كارشناسان مي گويند براي پاكسازي پوست صورت بهتر است پاييز، زمستان و اوايل بهار را انتخاب كنيد.
در اين مدت شدت تابش نور خورشيد كمتر است و تاثير كمتري بر روي پوست مي گذارد. پس از پاكسازي، پوست شما نسبت به نور خورشيد حساس تر مي شود و هر چه شدت نور خورشيد كمتر باشد، زمان بهتري براي پاكسازي پوست مي باشد.
كارشناسان توصيه مي كنند براي جوانسازي و شادابي هر چه بيشتر پوست، لايه برداري و پاكسازي ملايم پوست را زير نظر متخصص مجرب بين 3 تا 6 ماه انجام دهيد.
علاوه بر استفاده از ضد آفتاب و نوشيدن آب كافي. پاكسازي منظم صورت يكي از اساسي ترين راه هاي طراوت و شادابي پوست است كه همه بايد به آن توجه كنند.


تفاوت بين پاكسازي صورت و پوست
پاكسازي صورت بايد هر 2 تا 3 هفته يكبار انجام شود اما در سلامت صورت نيازي به تكرار درمان نيست و براي بهبود چهره كافي است 1 الي 2 ماه ديگر مراجعه كنيد. آموزش پاكسازي پوست با مدرك فني حرفه اي
در فرآيند پاكسازي پوست فقط از ماسك مخصوص براي پاكسازي پوست استفاده مي شود و همين امر باعث ارزان بودن هزينه درمان مي شود. استفاده از صورت شامل گرم كردن پوست با دست يا ماشين هاي مخصوص علاوه بر تميز كردن پوست است كه هزينه آن را افزايش مي دهد.
به دليل استفاده از ماساژ صورت در روش صورت، خون سريعتر در رگ ها جريان مي يابد و در نتيجه گردش خون و سلامت بافت ها را بهبود مي بخشد.


عوارض صورت
شايع ترين عوارض جانبي روي صورت قرمزي و تحريك پوست در اثر فشار است. تا يك يا دو روز پس از پاكسازي پوست از آرايش كردن يا استفاده از هرگونه محصولي روي پوست خودداري كنيد.
پرسش و پاسخ در مورد فوايد پاكسازي پوست


از چه ابزاري براي تميز كردن پوست استفاده مي شود؟
در روش هايي كه در قسمت بالا توضيح داده شد، براي تميز كردن پوست از دستگاهي به نام كارتريج يا اچينگ استفاده مي شود. دستگاه كارتريج داراي تعداد زيادي سوزن نانو است كه به بافت زير پوست نفوذ كرده و باعث تحريك توليد كلاژن در پوست مي شود.


چرا بايد لايه برداري كنيد؟
همه افراد روي صورت خود غدد چربي زيادي دارند و اين غدد چربي زيادي در سطح پوست ترشح مي كنند. هنگامي كه ترشحات اين غدد برون ريز روي پوست پخش مي شود، منجر به يك صورت چرب مي شود كه بايد تميز شود.


براي تميز كردن پوست چرب چه كنيم؟
پوست هاي چرب مستعد جوش هستند و براي تميز كردن آن توسط پزشك متخصص بايد به كلينيك زيبايي مراجعه كنيد، زيرا تميز كردن پوست هاي چرب نياز به تميز كردن حرفه اي، لايه برداري اوليه و ... دارد.


آيا پاك كننده هاي پوست مضر هستند؟
با توجه به اينكه هيچ داروي شناخته شده اي كاملا بي ضرر نيست، پاكسازي پوست نيز عوارض جزئي و موقتي دارد كه به سرعت برطرف مي شود. بنابراين، نبايد به شايعات در برخي منابع در مورد آن توجه كنيد


آيا پاكسازي پوست خوب است؟
بله، لايه برداري پوست باعث بهبود جريان خون در صورت و در نتيجه داشتن پوستي سالم مي شود و پس از پاكسازي پوست، آبرساني و حالت دهي خوبي پيدا مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.