تداوم اين شرايط جوي در طول روز از پراكندگي آلاينده‌ها جلوگيري خواهد كرد

۴۷ بازديد

به نقل از ايسنا ‌براساس پيش‌بيني‌هاي انجام شده در شركت كنترل كيفيت هواي شهر تهران، در صبحگاه امروز(۳ بهمن‌ماه) با افزايش ترافيك صبحگاهي كيفيت هوا در بيشتر مناطق در محدوده ناسالم براي گروه‌هاي حساس قرار خواهد گرفت كه ناشي از استقرار توده هواي سرد و پايدار است كه منجر به انباشت آلاينده‌ها طي ساعات گذشته شده است.

تداوم اين شرايط جوي در طول روز از پراكندگي آلاينده‌ها جلوگيري خواهد كرد. استمرار پايداري و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت يكشنبه (۳ بهمن ماه) همراه با افزايش ترافيك شامگاهي باعث تجمع ذرات معلق مي‌شود و به تبع آن كيفيت هوا در بيشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم براي گروه‌هاي حساس قرار خواهد گرفت.

با آغاز تردد خودروها در صبح روز دوشنبه (۴ بهمن‌ماه) بر ميزان غلظت آلاينده‌ها افزوده مي‌شود و برقراري وضعيت ناسالم براي گروه‌هاي حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود. تجمع آلاينده‌ها در طول روز نيز ادامه خواهد داشت.

افزايش ترافيك همراه با تداوم پايداري جوي تا اواخر وقت دوشنبه( ۴ بهمن ماه) و عدم وزش باد مؤثر سبب افزايش غلظت ذرات معلق خواهد شد و برقراري وضعيت ناسالم براي گروه‌هاي حساس در بيشتر مناطق پيش‌بيني مي‌شود.

به گزارش ايسنا، آلاينده شاخص هواي پايتخت طي ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق كمتر از ۲.۵ميكرون» با ميانگين ۱۱۸ بود و كيفيت هواي پايتخت در وضعيت ناسالم براي گروه‌هاي حساس قرار داشت. آلاينده شاخص هم‌اكنون «ذرات معلق كمتر از ۲.۵ميكرون» با ميانگين ۱۲۳ و كيفيت هوا در وضعيت ناسالم براي گروه‌هاي حساس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.