دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۴ | ۲۱:۴۱ ۶ بازديد
در ساده ترین حالت ، یک شبکه رایانه ای یک روتر ، یک سوئیچ اداری ، یک چاپگر شبکه است که به تعویض رایانه ها و تلفن های IP متصل است ، که همه آنها به عنوان مفهومی به نام LAN رد و بدل می شوند.
در مثالهای بزرگتر و پیچیده تر ، ما سازمانی داریم که شامل یک وب سایت یا یک اتاق سرور است که در آن قفسه ها و زیر شاخه های مختلف میزبان است که کلاس های مختلف سازمانی را با هم ترکیب می کند و تیمی از متخصصان رایانه مسئولیت مدیریت این شبکه ها را بر عهده دارند.
در ساده ترین حالت ، شبکه های فناوری اطلاعات نیز به پشتیبانی نیاز دارند ، به طوری که عملکرد شما با گذشت زمان کاهش نمی یابد و رویدادهای غیر منتظره باعث ایجاد خطای شبکه نمی شوند. این پشتیبانی می تواند توسط یک متخصص در پشتیبانی شبکه در سازمان سازمان انجام شود یا به یک شرکت فرعی سوم منتقل شود. با توجه به اهمیت مفهوم نصب و نگهداری دستگاه های شبکه و دستگاه در دنیای امروز ، ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله در مورد مدیریت شبکه های رایانه ای بحث کنیم. باخ fenic در.
شبکه از چه چیزی پشتیبانی می کند؟
خدمات نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتر تعدادی از خدمات است که برای حفظ و حل مشکلات شبکه و شبکه های شبکه انجام می شود. این سرویس ها می توانند در فرم های سخت افزاری و نرم افزاری باشند:
این تجهیزات شامل عملکرد دستگاه های شبکه ، بررسی تجهیزات دستگاه ها ، معاینه کابل ، سیستم های خنک کننده و غیره است.
این نرم افزار شامل شروع خدمات جدید ، به روزرسانی دستگاه میانی و نصب یا تبادل نرم افزار قدیمی از طریق نسخه های جدید است.
معنی پشتیبانی شبکه
پس از مدت مشخصی از نصب شبکه ، دستگاه به دلایل مختلف مشکل دارد و عملکرد شبکه کند است یا سیستم ها مانند گذشته ارسال نمی شوند و هیچ اطلاعاتی دریافت نمی کنند. برای حذف نقاط ضعف مشخص شده در این زمینه ، این نرم افزار باید در فواصل معینی به روز شود.
آنچه تیم پشتیبانی شبکه انجام می شود ، نتیجه گیری یک قرارداد منظم با سازمان هایی است که هدف آن اطمینان از عملکرد شبکه است. در قراردادی که شرکت ها نتیجه می گیرند (و ما برخی از مقررات آن را می شناسیم) ، ارائه دهنده خدمات تضمین می کند که هر مشکلی که منجر به یک اختلال عملکردی یا وضعیت شبکه شود ، همه چیز را مشخص می کند و به سرعت وضعیت اصلی خود را ارسال می کند. dayan shabakeh karan
مشکلات رایج در شبکه رایانه
تقریباً هر مشکلی برای کاربر خانه و سیستم های فردی برای شبکه ها در مقیاس بزرگتر رخ می دهد. این مشکل می تواند عدم عملکرد مناسب روتر یا عدم برقراری ارتباط با اینترنت باشد. در مقیاس شبکه ، مشکلات رنگ و بو بزرگتر و جدی تر است که مهمترین آنها عبارتند از:
مشکلات نرم افزاری: دلیل اصلی خطا یا کاهش عملکرد شبکه ، مشکلات نرم افزاری است. مشکلات نرم افزاری به دلایل مختلف بوجود می آید. به عنوان مثال ، یک کارمند کنجکاو یا ناخودآگاه تغییر در پارامترهای پروتکل TCP / IP ایجاد می کند ، آدرس های استاتیک را دستکاری می کند یا گزینه DHCP رایانه خود را غیرفعال می کند. علاوه بر این ، نرم افزار مشتری که برای تنظیم ارتباط از راه دور یا کار از راه دور استفاده می شود ، گاهی اوقات غیرفعال یا تغییر می یابد.
مشکلات مادی: دومین مشکل شایع برای شبکه های رایانه ای مشکلات مادی است. سرور ، روتر ، سوئیچ و موارد دیگر. بعد از مدت زمان فرسوده یا اجزای مادی آنها آسیب می بینند. به عنوان مثال ، منبع تغذیه اولین مؤلفه مواد سرور است که مشکل دارد. تیم پشتیبانی شبکه برای تعیین مشکلات و در صورت لزوم است. اگر این مشکلات جدی باشد ، دستگاه های معیوب را به بخش خدمات شرکت منتقل می کند و تا زمان حل مشکل در اختیار شرکت تجهیزات جایگزینی قرار می گیرد. برای تعمیر سرور HP خود روی پیوند کلیک کنید.
مشکلات زیرساختی: مشکلات زیرساختی سطح پایین تر از مشکلات سخت افزار و نرم افزار و بیشتر زیرساخت ها مانند کابل های شبکه ، معاملات شبکه ، سیتون ها ، سوکت ، صدای صدا و سایر موارد است. به منظور شناسایی این مشکلات ، به ویژه با توجه به کابل ها ، تیم پشتیبانی شبکه از ابزارهای ویژه ای استفاده می کند که از آنها به عنوان یک تستر در دستگاه های شبکه سالم یاد می شود.
در مثالهای بزرگتر و پیچیده تر ، ما سازمانی داریم که شامل یک وب سایت یا یک اتاق سرور است که در آن قفسه ها و زیر شاخه های مختلف میزبان است که کلاس های مختلف سازمانی را با هم ترکیب می کند و تیمی از متخصصان رایانه مسئولیت مدیریت این شبکه ها را بر عهده دارند.
در ساده ترین حالت ، شبکه های فناوری اطلاعات نیز به پشتیبانی نیاز دارند ، به طوری که عملکرد شما با گذشت زمان کاهش نمی یابد و رویدادهای غیر منتظره باعث ایجاد خطای شبکه نمی شوند. این پشتیبانی می تواند توسط یک متخصص در پشتیبانی شبکه در سازمان سازمان انجام شود یا به یک شرکت فرعی سوم منتقل شود. با توجه به اهمیت مفهوم نصب و نگهداری دستگاه های شبکه و دستگاه در دنیای امروز ، ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله در مورد مدیریت شبکه های رایانه ای بحث کنیم. باخ fenic در.
شبکه از چه چیزی پشتیبانی می کند؟
خدمات نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتر تعدادی از خدمات است که برای حفظ و حل مشکلات شبکه و شبکه های شبکه انجام می شود. این سرویس ها می توانند در فرم های سخت افزاری و نرم افزاری باشند:
این تجهیزات شامل عملکرد دستگاه های شبکه ، بررسی تجهیزات دستگاه ها ، معاینه کابل ، سیستم های خنک کننده و غیره است.
این نرم افزار شامل شروع خدمات جدید ، به روزرسانی دستگاه میانی و نصب یا تبادل نرم افزار قدیمی از طریق نسخه های جدید است.
معنی پشتیبانی شبکه
پس از مدت مشخصی از نصب شبکه ، دستگاه به دلایل مختلف مشکل دارد و عملکرد شبکه کند است یا سیستم ها مانند گذشته ارسال نمی شوند و هیچ اطلاعاتی دریافت نمی کنند. برای حذف نقاط ضعف مشخص شده در این زمینه ، این نرم افزار باید در فواصل معینی به روز شود.
آنچه تیم پشتیبانی شبکه انجام می شود ، نتیجه گیری یک قرارداد منظم با سازمان هایی است که هدف آن اطمینان از عملکرد شبکه است. در قراردادی که شرکت ها نتیجه می گیرند (و ما برخی از مقررات آن را می شناسیم) ، ارائه دهنده خدمات تضمین می کند که هر مشکلی که منجر به یک اختلال عملکردی یا وضعیت شبکه شود ، همه چیز را مشخص می کند و به سرعت وضعیت اصلی خود را ارسال می کند. dayan shabakeh karan
مشکلات رایج در شبکه رایانه
تقریباً هر مشکلی برای کاربر خانه و سیستم های فردی برای شبکه ها در مقیاس بزرگتر رخ می دهد. این مشکل می تواند عدم عملکرد مناسب روتر یا عدم برقراری ارتباط با اینترنت باشد. در مقیاس شبکه ، مشکلات رنگ و بو بزرگتر و جدی تر است که مهمترین آنها عبارتند از:
مشکلات نرم افزاری: دلیل اصلی خطا یا کاهش عملکرد شبکه ، مشکلات نرم افزاری است. مشکلات نرم افزاری به دلایل مختلف بوجود می آید. به عنوان مثال ، یک کارمند کنجکاو یا ناخودآگاه تغییر در پارامترهای پروتکل TCP / IP ایجاد می کند ، آدرس های استاتیک را دستکاری می کند یا گزینه DHCP رایانه خود را غیرفعال می کند. علاوه بر این ، نرم افزار مشتری که برای تنظیم ارتباط از راه دور یا کار از راه دور استفاده می شود ، گاهی اوقات غیرفعال یا تغییر می یابد.
مشکلات مادی: دومین مشکل شایع برای شبکه های رایانه ای مشکلات مادی است. سرور ، روتر ، سوئیچ و موارد دیگر. بعد از مدت زمان فرسوده یا اجزای مادی آنها آسیب می بینند. به عنوان مثال ، منبع تغذیه اولین مؤلفه مواد سرور است که مشکل دارد. تیم پشتیبانی شبکه برای تعیین مشکلات و در صورت لزوم است. اگر این مشکلات جدی باشد ، دستگاه های معیوب را به بخش خدمات شرکت منتقل می کند و تا زمان حل مشکل در اختیار شرکت تجهیزات جایگزینی قرار می گیرد. برای تعمیر سرور HP خود روی پیوند کلیک کنید.
مشکلات زیرساختی: مشکلات زیرساختی سطح پایین تر از مشکلات سخت افزار و نرم افزار و بیشتر زیرساخت ها مانند کابل های شبکه ، معاملات شبکه ، سیتون ها ، سوکت ، صدای صدا و سایر موارد است. به منظور شناسایی این مشکلات ، به ویژه با توجه به کابل ها ، تیم پشتیبانی شبکه از ابزارهای ویژه ای استفاده می کند که از آنها به عنوان یک تستر در دستگاه های شبکه سالم یاد می شود.
- ۰ ۰
- ۰ نظر