کاربران دنیای اینترنت هر روز با حجم زیادی از تبلیغات مواجه می شوند. تبلیغاتی که معمولاً نقش آزاردهنده ای دارند (چشمک زدن بنرها، پاپ آپ هایی که ناگهان در وسط صفحه باز می شوند و ...) و به مرور زمان یاد گرفته ایم که آنها را نادیده بگیریم. بنابراین، آنها دیگر به اندازه قبل موثر نیستند.
با در نظر گرفتن این موضوع، کسبوکارها به روشهای تبلیغاتی جدیدی نیاز دارند که بتواند ضرر را بازگرداند.
در میان شلوغی بازاریابی، تبلیغی به نام کارنامه منتشر شد که امروزه مورد استفاده بسیاری از کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای اینترنتی برای بهبود وضعیت کسب و کار خود قرار می گیرد. رپورتاژ آگهی را خبر نیز می گویند.
در این مقاله در وبلاگ نوین، شما را با مفهوم رپورتاژ آگهی آشنا می کنیم و توضیح می دهیم که در واقع چیست و چگونه می تواند کسب و کار آنلاین شما را متحول کند. پس با destination iran همراه باشید.
رپورتاژ تبلیغات چیست؟ خرید رپورتاژ آگهی
رپورتاژ تبلیغاتی مترادف با تبلیغات (ترکیب دو کلمه تبلیغات و سرمقاله) است و نوعی تبلیغات است که در قالب مقاله یا گزارش خبری به مخاطب ارائه می شود. در نگاه اول، خواننده ممکن است آن را به عنوان محتوای مصرف کننده بدون درگیری زیاد با تبلیغات آن ببیند.
در واقع رپورتاژ نوعی تبلیغات است که سعی دارد مزایای یک محصول یا خدمات را در ذهن مخاطب تقویت کند. تولید اطلاعات تبلیغاتی بدین صورت است که یک گزارش خنثی برای انتقال پیام برند یا معرفی محصول شرکت تهیه و به صورت چاپی در رسانه ها ارائه می شود (این ابزارها می توانند مجله، برنامه تلویزیونی یا وب سایت باشند). در نهایت مدیر بازاریابی رسانه ای بابت انتشار این گزارش از شرکت هزینه دریافت می کند.
پیام فقط برای دنیای اینترنت نیست. در روزنامهها و مجلات، گزارش به شکل یک مقاله یا داستان بیطرفانه است که معمولاً تحت عنوان «حمایتشده»، «محتوای حمایتشده» منتشر میشود. در تلویزیون این نوع تبلیغات در تبلیغات نمایش داده می شود تا محصولی به مخاطب معرفی شود. به عنوان مثال، هنگامی که یک گوینده محصولی را در وسط سخنرانی خود ذکر می کند، این یک نوع پیام محسوب می شود. نمونه هایی از این را می توان در رادیو و تلویزیون یافت.
فرم آنلاین گزارش مشابه فرم چاپی است، اما از آنجایی که اینترنت کارایی بالایی در تولید محتوای چندرسانه ای دارد، می توان از متن، متن، تصویر و ویدئو به طور همزمان استفاده کرد.
فرمت رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی چگونه است؟
اکنون که فهمیدید گزارش چیست، بیایید به گزارش آنلاین برویم. احتمالاً در مورد این نوع گزارش بیشتر می دانید - همان مقالات و گزارش هایی که ما به منظور ارائه برند یا محصول شما به خبرگزاری ها و وب سایت ها می نویسیم. لطفا مناطق کاری مرتبط یا سایت هایی با ترافیک بالا را پست کنید.
وب سایت های رپورتاژ آگهی این گزارش را به میزان مشخصی منتشر می کنند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر