بهترین فیلم های ترسناک

۳۳ بازديد


فیلم های ترسناک سال گذشته بسیار جالب و موفق بودند. از قسمت جدید سری فیلم Scream گرفته تا فیلم Terrifier 2 و The Black Phone که ترس زیادی به ما دست داد. در سال گذشته پروژه های زیادی برای بازتعریف ژانر وحشت انجام شد و سال بسیار موفقی برای این ژانر فیلم بود. اما ثابت نمی کند که امسال از این خبر; طرفداران ژانر ترسناک امسال فیلم های ترسناک جالبی را دیدند و می توان گفت که سال 2023 سال بسیار ترسناکی برای این ژانر بود.

بهترین فیلم های ترسناک 2023

برای اولین مورد از لیست ما از بهترین فیلم های ترسناک سال 2023 برای کسانی که می خواهند خود را با یک فیلم خون آشام انسانی بکشند، بیایید نگاهی به یک اثر فرانسوی پر از فانتزی و کمدی بیندازیم. داستان حول محور ساشا می چرخد، یک خون آشام جوان که مشکلی جدی دارد: او بیش از حد احساساتی است که نمی تواند بکشد. وقتی پدر و مادر عصبانی او خون او را قطع کردند، زندگی ساشا در خطر است. خوشبختانه ساشا به زودی پاول را ملاقات می کند. پسری تنها و تنها با میل شدید به خودکشی. بنابراین پاول برای نجات جان ساشا آماده مرگ است. طولی نکشید که رابطه دوستانه آنها به یک تلاش شبانه برای برآورده کردن خواسته های پاول قبل از پایان تعطیلات تبدیل شد. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و در Rotten Tomatoes جوایز برتر را برای آنها به ارمغان آورد. اعتقاد بر این است که این فیلم داستانی به سن بلوغ را با پیچش جالبی به تصویر خواهد کشید.

جن گیری در فیلم ونیز "مرگ فقط آغاز است". پوآرو که اکنون بازنشسته شده و در یک آپارتمان مستقل در ونیز پس از جنگ جهانی دوم زندگی می کند، با اکراه موافقت می کند که در جلسه شرکت کند. اما زمانی که یکی از مهمانان به قتل می رسد، این به کارآگاه سابق بستگی دارد که قاتل را کشف کند. این شماره یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال 2023 است که دنباله ای بر مرگ بر روی نیل (مرگ روی نیل) است که بر اساس رمان مهمانی هالووین اثر آگاتا کریستی منتشر شده در سال 1969 است. سومین فیلم با بازی کنت برانا در نقش کارآگاه بلژیکی هرکول پوآرو. این فیلم که با 60 میلیون دلار ساخته شد توانست 122.3 میلیون دلار فروش داشته باشد. از طرفی در بین منتقدان بسیار محبوب بود و نظرات و نمرات مثبت زیادی از آنها دریافت کرد.

Saving the Family یا Saving Mankind را در کابین بازی کنید. تو باید انتخاب کنی." در یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال 2023، دختری با والدینش برای استراحت و آرامش به یک کابین دورافتاده می رود. در حالی که آنها در کابین هستند، توسط غریبه های مسلح گروگان گرفته می شوند. این گروگان ها خانواده را می خواهند. انتخابی که بتواند از آخرالزمان جلوگیری کند.

در قرن هجدهم، کلود پینوشه، سرباز سلطنتی فرانسه، به عنوان یک خون آشام به تصویر کشیده شد و از یک سوء قصد جان سالم به در برد. او که شاهد انقلاب فرانسه و اعدام ماری آنتوانت بود، مرگ او را جعل کرد و به خارج از کشور گریخت و در سرکوب پیشرفت انقلابی قرن بعد شرکت کرد. سرانجام در سال 1935 به شیلی رفت و با نام آگوستو پینوشه به ارتش شیلی پیوست. او که به یک ژنرال تبدیل شد، در سال 1973 دولت سوسیالیست سالوادور آلنده را سرنگون کرد و دیکتاتور کشور شد در حالی که می خواست خانواده اش او را "کنت" خطاب کنند. هنگامی که مقامات تحقیقاتی را در مورد نقض اموال و حقوق بشر پس از ترک پست آغاز کردند، او دوباره مرگ خود را جعل کرد و به یک مزرعه دورافتاده بازنشسته شد. پس از 250 سال زندگی، او به تدریج اراده زندگی را از دست داد تا اینکه همسرش لوسیا و خدمتکار دیرینه اش فئودور، یک روسی سفیدپوست ناامید شدند. این فیلم یک کمدی درباره دیکتاتور شیلی، آگوستو پینوشه، یک خون آشام 250 ساله است که به دنبال مرگ است.

در بیمارستان روانی، دکتر دانیلا آپتون از سردخانه بازدید می کند. جایی که قاتل در حال تشریح جسد یک شخصیت ناشناس است که به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است. بازدید الیزابت دربی الیزابت از دانیلا می خواهد که مغز جسد را از بین ببرد. او با گفتن این داستان شروع می کند که چرا مجبور به انجام این کار شد. روانپزشک الیزابتی داربی برای کمک به یک بیمار جوان که از اختلال شخصیت شدید رنج می برد وسواس پیدا می کند، اما به زودی خود را در خطر پنهان می بیند، زیرا سعی می کند از سرنوشت وحشتناک خود فرار کند این شماره H. P. Lovecraft است که در سال 1937 با عنوان The Thing on the Doorstep منتشر شد، منتقدانی که این اثر را دیدند نظرات مثبت زیادی در مورد آن نوشتند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که از Rotten Tomatoes بسیار راضی هستند.

فیلم Skinamarink دو کودک در نیمه های شب از خواب بیدار می شوند و متوجه می شوند که پدرشان گم شده است و تمام پنجره ها و درهای خانه آنها از بین رفته است. دو کودک برای کنار آمدن با این وضعیت عجیب، بالش و پتو را وارد اتاق نشیمن می کنند تا با آرامش در کنار هم بخوابند و از هیچ چیز نترسند. برای پر کردن سکوت خانه و منحرف کردن توجه از وضعیت وحشتناک و غیرقابل توضیح، نوارهای ویدئویی قدیمی از کارتون پخش می شود. در تمام این مدت آنها امیدوارند که هر چه زودتر یک نفر از بزرگسالان به کمک آنها بیاید. با این حال، پس از مدتی متوجه می شوند که چیزی آنها را زیر نظر دارد و مدام آنها را نگاه می کند. نکته شگفت انگیز در مورد این تعداد از بهترین فیلم های ترسناک سال 2023 این است که تولید غول پیکری نداشت و تنها با 15000 دلار ساخته شد، اما در باکس آفیس 2.1 میلیون دلار فروخت.

بو می ترسد "بزرگترین ماجراهای او از بزرگترین ترس های او ناشی می شود." Bo Scared به عنوان یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال 2023 انتخاب شده است و به عنوان یک "فیلم ترسناک سوررئالیستی چند دهه ای که در یک حال جایگزین می گذرد" توصیف شده است. در این قسمت نقش پسر توسط خواکین فینیکس محبوب بازی می شود. او مردی بسیار دلسوز با ظاهری زیبا و دلنشین است. او با مادرش رابطه بدی دارد که برایش غیرقابل تحمل است اما در عین حال فرصت ملاقات با پدرش را نداشته است. وقتی مادر بو می میرد، او تصمیم می گیرد به خانه بازگردد. جایی که حاوی برخی تهدیدات ماوراء طبیعی وحشی است. او در این مسیر با یکی از بزرگترین ترس های خود روبرو می شود. Bo Is Scared متأسفانه در باکس آفیس به شدت شکست خورد و با بودجه 35 میلیون دلاری تنها 11.5 میلیون دلار فروش کرد. این فیلم به سبک سورئال که توسط A24 نیز فیلمبرداری شده بود، ابتدا قرار بود در اواخر سال 2022 اکران شود، اما به سال 2023 موکول شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.