باز كردن دروازه‌ها براي جديدترين ردياب خودرو با استفاده از اين آسان پيشنهادات

۱۲,۰۶۷ بازديد

 

با توجه به اهميت ويژه و مزاياي غير قابل انكار سيستم هاي رديابي و موقعيت يابي و همچنين تاثير بسزاي استفاده از اينگونه سيستم ها در بهينه شدن كيفيت نظارت و مديريت ناوگان هاي حمل و نقل، حركت خودروها، افراد يا اشخاص(كودكان و سالمندان) و يا هر شي متحرك ديگر؛ در اين راستا ” شركت شلر ” ماژول هاي الكترونيكي و دستگاه هايي را جهت رديابي و تعيين موقعيت جغرافيايي طراحي، توليد و ارائه كرده كه در آن تركيبي از زيرسيستم ها و فناوري هايي همچون موقعيت ياب جهاني(جي پي اس/GPS) و GPRS و RTLS و RFID را بكار گرفته. البته در برخي از رديابهاي خودرو اين عمليات بهدليل قدرت بالاي ماژول GNSS (كه اغلب به ماژول جي پي اس GPS نيز مشهور است) و همينطور سرعت بالاي پردازنده، سريع تر اتفاق مي افتد و موقعيت خود را اعلام ميكند، البته اگر بعد از نصب ردياب، خودرو شروع به حركت كند اين فيكس شدن سريع تر اتفاق ميافتد. اين نوع ردياب داراي كاربردهاي مخصوص به خود مي باشد. پيشنهاد ميكنيم كه جي پي اس GM250 را به عنوان ردياب دوم در خودروي خود نصب كنيد. امروزه ديگر براي داشتن ردياب نيازي به هيچگونه مجوزي نداريد؛ باتوجه به نياز خود ميتوانيد يكي از انواع مختلف رديابهاي موجود در فروشگاه ايمن ردياب را تهيه كنيد.

 

معمولا قيمت جديدترين ردياب خودرو، از لحاظ مقايسهاي با ديگر رديابهاي قديمي و كيفيت پايين، به مراتب بيشتر است. به طور مثال جي پي اس خودرو مدل GM250 ساخت شركت ايمن ردياب كه قابليتهاي زيادي مانند شنود، رديابي مسير، خاموشكردن خودرو، تعيين سرعت خودرو و … خير عملكرد ردياب هاي تخصصي و با كيفيت با مكان نصب تغيير نمي كند. پس چه تفاوتي بين مدل هاي قبلي و مدل F150 وجود دارد. ردياب خودرو مدل GM100 قابليتهاي زيادي مانند موقعيتيابي سريع، شنود و مسيريابي را دارد كه با قيمتي بسيار رقابتي در حدود ۳۹۰ هزار تومان عرضه ميشود. براي نصب رديابهايي كه باطري ندارند يا باطري ضعيفتري دارند، نياز به سيمكشي به محل نصب ردياب است؛ اين رديابها توسط ۲ سيم برق مثبت و منفي كه به برق دائمي خودرو متصل ميشوند، كار ميكنند و ولتاژ كاري آنها بين ۶ تا ۳۶ ولت ميباشد؛ ميتوان رديابهاي كه نياز به سيمكشي دارند را روي موتور سيكلت، كاميون و خودرو سواري نصب كرد.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

 

بهترين دزدان دنيا هم نمي توانند از وجود آن مطلع شوند، بنابراين آنها براي پيدا كردن و يا حذف ردياب ماشين سعي نخواهند كرد. اين دستگاه وزن مناسبي دارد و بهراحتي ميتوان آن را در داخل خودرو نصب كرد. البته اگر قصد استفاده از اين ردياب بهعنوان مسيرياب خودرو را داشته باشيد، ميتوانيد با استفاده از كابل اختصاصي محصول جي پي اس را به منبع تغذيه ثابتي متصل كنيد تا ديگر نگران تمام شدن باتري و ازكارافتادن ردياب نباشيد. ردياب آهنربايي GM3000 از بهترين رديابهايي است كه در ايران وجود دارد. ردياب خودرو مدل GM250 از محبوبترين رديابها در ايران است كه طرفدارن زيادي دارد. ردياب وسيله ايي است كه براي مكان يابي خودرو است؛ كمك مي كند تا آن را گم نكرده و در يا در هنگام گم شدن به صورت مجدد آن را پيدا كنيم . بدون توجه به جايي كه خودرو پنهان است وشما با موفقيت ماشين به سرقت رفته خود را پيدا كنيد حتي اگر دزدان از پارازيت GPS / سيگنال GSM استفاده كنند. https://radyabeman.com/

 

ما با افتخار ميگوييم با پيگيري و با سرعت زياد باعث پيدا شدن طيف وسيعي از خودروهاي مسروقه شديم، كه به نفع نيروي انتظامي به خاطر كم شدن حضور ارباب رجوع در كلانتري و در نهايت رضايت شما مشتري عزيز از خريد ردياب خودرو. معمولاً از آنها براي ايمن نگه داشتن عزيزان مانند كودكان و افراد مسن خانواده استفاده مي شود اما از آنجا كه سبك و هوشمند هستند، مردم از ردياب هاي شخصي كوچك براي مراقب از وسايل نقليه و دارايي هاي خود نيز استفاده مي كنند. ردياب خودرو طيف وسيعي از راه براي محافظت از وسيله نقليه خود را در صورت سرقت ارائه ميدهد، و ما با افتخار مي گوييم كه بسياري از وسايل نقليه به سرقت رفته مجهز به ردياب خودرو گروه مهندسي همگام به صاحب خود بازگشته، و اكثر يافته ها در طي 24 ساعت ابتدايي سرقت بوده. جي پي اس و ردياب خودرو دستگاه نسبتا كوچكي است كه بر روي خودرو نصب ميشود و با توجه به مدل و نوع آن، كاربردهاي متفاوتي دارد.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.