مدت زمان پرواز از دبي به تهران چقدر است؟

۲۱,۹۸۰ بازديد

دبي كه به عروس خاورميانه معروف است يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تغييرات اساسي شده است. به همين دليل دبي سالانه پذيراي ميليون ها مسافر از سراسر جهان است. اگر به دبي برويد، ساختمان هاي بي نظيري مانند برج خليفه، سواحل زيبا و صحراي نبي را خواهيد ديد كه در هيچ كجاي دنيا نخواهيد يافت. توجه به نكات مهم قبل از سفر به دبي يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به خاطر بسپاريد. در ادامه بايد به حقايق ذكر شده به طور كامل پرداخته شود.



آب و هواي دبي در فصول مختلف سال چگونه است؟

توجه به آب و هوا قبل از سفر به دبي ضروري است. اين شهر در قسمت پايين خط استوا قرار دارد و ميزان بارندگي سالانه آن بسيار كم است. به همين دليل هواي اين شهر معمولا گرم است و براي كساني كه در مناطق سردسير و كوهستاني زندگي مي كنند اين هوا مساعد نيست و وجود رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود. در اواسط بهار و تابستان هوا به شدت گرم و غيرقابل تحمل است و ميانگين دماي هوا حدود 48 درجه سانتيگراد است.

از نوامبر تا پايان فوريه بهترين زمان براي سفر به دبي از نوامبر تا پايان فوريه است.در اين ماه ها دماي هوا بين 20 تا 27 درجه سانتيگراد است و مي توانيد از شنا در سواحل زيبا و جذاب دبي لذت ببريد. از خوشي هاي كوير لذت ببريد.



مدت زمان پرواز از دبي به تهران چقدر است؟

قبل از سفر به دبي، دانستن زمان پرواز بسيار مهم است. پرواز تهران به دبي مستقيم و 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.



بهترين هتل هاي دبي كجا هستند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد. قبل از سفر به دبي، رزرو هتل ضروري است. شهر مدرن دبي مجلل ترين هتل هاي جهان را براي بازديدكنندگان دارد.

زيباترين و مدرن ترين هتل هاي اين شهر بي نظير در زير معرفي شده اند.



برج هاي هتل جميرا امارات

هتل جميرا يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي است. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران بي نظير با غذاهاي بين المللي و سرويس رفت و برگشت رايگان به مركز خريد مي باشد. دبي، مركز شهر دبي و غيره

هتل Aterese ea Jumeirah: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز داراي 252 اتاق است و تا فرودگاه دبي 15 دقيقه فاصله دارد. مركز خريد وافي دبي در نزديكي اين هتل زيبا واقع شده است. سونا، جكوزي، استخر روباز، وعده هاي غذايي رژيمي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP از جمله خدمات اين هتل است.

هتل رافلز ايخيلي: دبي، بر دبي، مركز خريد وافي، جاده شيخ رشيد



اون هتل دبي

هتل تاج يكي از هتل هاي 5 ستاره شهر زيباي دبي است كه در قلب شهر واقع شده است. اين هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره زيبايي از شهر دارد. هتل تاج داراي رستوران هاي متنوع و متنوعي است كه در آن غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، آسيايي و عربي در دسترس است.


آدرس هتل تاج: دبي، مركز برج خليفه

هتل برج العرب جميرا

هتل برج العرب جميرا داراي 7 ستاره و داراي 202 اتاق در 27 طبقه مي باشد. از جمله امكانات رفاهي اين هتل 9 رستوران است كه در آن مي توانيد انواع غذاهاي بين المللي را ميل كنيد. اين هتل چشم اندازي فوق العاده از خليج فارس را ارائه مي دهد.

آدرس هتل برج العرب جميرا: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



نتايج پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي زيبا با 225 اتاق است. فاصله اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي 2 كيلومتر، تا دبي مال و برج خليفه 15 دقيقه با ماشين و تا ريزورت ساحلي دبي حدود 30 دقيقه با ماشين مي باشد. امكاناتي كه اين هتل در اختيار مسافران خود قرار مي دهد استثنايي و بي نظير است و قابل ذكر است كه ميهمانان در سفر به دبي تجربه خوبي خواهند داشت.

آدرس هتل پارك حيات: باشگاه قايق راني و گلف دبي



هتل مينا سالم

هتل پنج ستاره مينا السلام دبي داراي 292 اتاق است و چشم اندازهاي جذابي به دريا و خليج دارد در حالي كه تماشاي دريا در اين شهر كويري تضاد جالبي را ايجاد مي كند. اتاق هايي براي معلولان جسمي و همچنين براي سالمندان.

آدرس هتل مينا السلام: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



پايان

در طي اين تحقيق سوالات مهمي قبل از سفر به دبي بررسي شده است تا عزيزان سفري شيرين و خاطره انگيز داشته باشند. اگر در طول اقامت خود در دبي به خودرو نياز داريد، اجاره خودرو از شركت اجاره سعادت را توصيه مي كنيم. صرفه جويي در هزينه و زمان با استفاده از كرايه ماشين در دبي هزينه دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.